Jste neustále ve stresu, jste nervózní a máte starosti? Máme pro Vás několik tipů jak vše zvládnout

Nervozita, stres a následné vyčerpání, může pramenit ze závažných důvodů, ale někdy se na nás jenom valí příliš mnoho malých a zdánlivě bezvýznamných drobností. Každá sama o sobě jsou v běžném životě bezvýznamné a malicherné. Ale pokud se jich nakupí v jednu chvíli příliš, vzniká často problém.

Jsou maminky, které nic tak moc neřeší a vše berou s nadhledem a vše hravě překonají. Tyto maminky nejsou o nic méně starostlivé, než ostatní, jen se dovedou od starostí lépe odpoutat.  Takto by to samozřejmě chtěla zvládnout většina maminek. Poradíme Vám pár rad, jak vše lépe zvládnout a překonat a můžete být zase usměvavá a spokojená maminka.

starosti

1. Samota

Samota je jednou z mnoha věcí, které nervozitu prohlubují. Nebuďte sama, jděte do společnosti, za kamarády, známými. Nebuďte sama se svými starostmi. Svěřte se se svými problémy a starostmi, někomu diskrétnímu,komu můžete důvěřovat. Velmi se Vám uleví, protože v tu chvíli nebudete na své starosti sama. Není ani tak důležité, jaké rady Vám dotyčný dá, ale jeho zájem, účast a pochopení o Vaše problémy Vám dodá potřebnou oporu. Váš zpovědník může být kdokoliv, ale měla by jste vyslechnout a umět přijmout i jeho názor.

2. Hněv

Zkuste se naučit ovládat své emoce. Zkuste dřív, než začnete bezhlavě jednat, si vše dobře promyslet. Hněv Vám nepřinese žádnou úlevu. Naopak v rozčilení můžete jednat tak, že Vás to pak bude mrzet a můžete říci věci, které by jste za normálních okolností nikdy neřekly. Nejlepší odreagování se, je fyzickou prací, nebo ještě lépe cvičením. Tělesná únava Váš hněv zmírní, nebo úplně pohltí.

3. Umět ustoupit

Nechovejte se jako malé, rozmazlené, trucovité děcko. Nebuďte neústupní. Poslouchejte názor druhého a popřemýšlejte o něm. Pokud zjistíte, že nemáte pravdu, přiznejte to. Pro vzájemný vztah je to velmi důležité a druhá strana to velmi ocení. Získáte si tak její respekt.

4. Nikdo není dokonalý

Neklaďte si cíle, které nemůžete splnit, nebuďte na sebe tak přísná. Nikdo na světe není dokonalý a nemůže zvládnout vše na 100%. Určete si priority a smiřte se s tím, že některé věci prostě nejsou tak důležité. Snažte se především dobře plnit hlavní úkoly  a to co umíte a co Vás naplňuje. Ostatní věci pro Vás nejsou prioritní a pokud je můžete přenechat ostatním, máte vyhráno. Naučte se o práci dělit, vymažte z hlavy myšlenku, že nikdo to neudělá tak dobře jako Vy.

5. Zahoďte starosti

Utečte od starostí. Samozřejmě obrazně řečeno. Starosti nám nikdo nevezme, ale pokud se nám podaří je alespoň na chvíli vyhnat z hlavy, velmi se nám uleví.

– Jděte za kamarády a na chvilku opusťte místo, kde Vaše starosti a nervozita vznikají. V partě kamarádů a kamarádek přijdete na jiné myšlenky. Ale pozor na to, aby Vaše starosti nebylo jediné téma, které se tam dokola řeší. Odradíte tím své kamarády.

– Jděte do kina na nějaký pěkný film.

– Zajděte si na masáž a uvidíte jak moc z Vás spadne stres a nervozita.

– Cvičte. Pravidelným cvičením vyženete z těla spoustu negativních myšlenek. Zkuste třeba jógu.

– Poslouchejte hezkou muziku. Do sluchátek je to nejlepší, hudba překřičí Vaše starost alespoň na chvilku a Vy se budete cítit mnohem lépe.

– Jděte někam do přírody, na pěkný výlet, do lesa, nebo do parku. Pobyt na čerstvém vzduchu je pro vyčištění hlavy výborný lék.

joga

 

Zanechte komentář