Všichni známe rčení „spát jako dítě“. No pokud by to platilo na 100%, byla by to asi špatná kvalita spánku, neboť některé děti nejsou zrovna „spavci“. Některé děti se budí 2x za noc, jiné nemohou usnout a další jsou zase vzhůru brzy ráno.

Co s tím ale dělat? Všechny maminky vědí, že zdravý spánek je pro správný vývoj dítěte velice důležitý.

Nikdo z nás však nechce svému dítěti dávat uspávací prostředky, co však vyzkoušet přírodní přípravky?

Nejlepší přírodní prostředky, které by mohly napomoci klidnému spánku.

Samozřejmě, že se nejedná o definitivní seznam věcí a také nemusí pomoci každému. Ale vyzkoušet je můžete.

Heřmánek byl používán již v dobách starého Říma jako podpora spánku. Důvodem jeho používání je, že uvolňuje svaly.

Čaj připravíte velice jednoduše. Postačí zalít jednu polévkovou lžíci sušených bylin horkou vodou a nechat louhovat asi 15 minut. Podávejte vlažný těsně před usnutím.

Lázeň z epsomské soli uklidní a uvolní. Obsahuje hořčík, jehož nedostatek se přičítá špatnému spánku. Navíc je to vynikající detoxikační a relaxační prostředek.

Levandule se používá už po tisíce let proti snížení úzkosti a posílení imunity. Levandulový olej obsahuje látky, které pomáhají zpomalovat mozkové vlny, zmírňují stres a podporují psychické uvolnění. Pokud chcete olej použít, postačí kápnou tři kapky mezi prsty rozetřít a vetřít na čelo a chodidla před spaním.

Třešňový džus obsahuje melatonin – přírodní hormon regulující spánek. The Journal Research nedávno zveřejnila studii, která ukazuje, že třešňový džus, samozřejmě přírodní produkt, může zlepšit spánek a snížit nespavost.

TIP na závěr:

Životně důležitou potřebou každého dítěte je i pohyb na čerstvém vzduchu. Podporuje imunitu dítěte a je to dobrá prevence proti hyperaktivitě, roztěkanosti, nervozitě a poruchám spánku.

Zanechte komentář