Tato cesta bude taková, jakou si ji sama uděláte! Nemusí být nepříjemná a plná hladovění, naopak, hubnutí se může stát vaším koníčkem i životním stylem. Poradíme vám, ak se dostat zpět do starých kalhot a nejen to!

Pohybují se ve vašem okolí maminky, které za pár týdnů po porodu vypadají, jako by ani snad těhotné nebyly? Že vy takové štěstí nemáte? Stačí pár úprav a budete i vy správnou mamčou, která se bude cítit ve svém těle více než dobře!

 

5 zásadních kroků/pravidel, které vás dostanou k dopnutí starých kalhot!

1. Žádné diety!

Snažíte se zhubnout? Pak zapomeňte na diety! Žádné hladovění ani zaměření se na jeden druh potravin vám zhubnout nepomůže! Tím, že omezíte příjem důležitých výživových látek ohrozíte nejen svoje zdraví, také vaše miminko bude strádat!

Pestrá a zdravá strava

Dodržuje příjem sacharidů, ale pokud to jen trochu půjde, vyhněte se bílé mouce. Tady vše, co je bílé nebo sladké a nadýchané, rýži a těstoviny, chléb, to vše nahraďte celozrnnou variantou. Budete překvapená, jak bude hubnutí snazší!

 

2. Pohybovat se

Říkáte si, že se okolo svého mrňouska naběháte až až? je jistě, že péče o miminko náročná je, ale tento druh pohybu vám ke shozených kilům nepomůže! Začněte s pravidelnou chůzí a doplňte ji o lehké cviky z pilates nebo jógy. Zaměřte se na oblast bříška, zadečku, paží a stehen. Zpočátku dejte chůzi minimálně 20 minut a posilování 15 minut. s postupem času si zátěž či dobu navyšujte. snažte se o pravidelnost cvičení. Každý den si najděte alespoň chvíli sama pro sebe a své tělo! uvidíte, že získáte nejen pevnější postavu, ale také více energie!

 

3. Mějte cíl a toho se držte

Po prvních nesnázích a bolestech se snažte vytrvat. Nezáleží na tom, zda docílíte svého po půl roce nebo po dvou. stačí, když stále budete mít svůj cíl před sebou a budete se stále snažit o jeho dosáhnutí.

 

4. Věřit v sebe sama

Mějte se ráda a věřte si! Buďte na sebe hodná, i když se vám zrovna nedaří! I v případě, že jste se snad milionkrát přes noc snažila své miminko uspat, přes den jste nenašla sílu na cvičení a večeře pro partnera se nepovedla, dopřejte si něco, čím si uděláte radost. Myslíte si, že je to sobecké? Uvědomte si, že pokud se nebudete cítit dobře vy, pak začne fungování celé domácnosti značně kolísat.

 

5. Začněte!

Ne už od příštího týdne ale nyní! svůj nový životní styl můžete začít i tím, že si odpustíte právě koupený věneček a přenecháte ho svému partnerovi. Namísto toho si dáte sušené ovoce a ve volné chvíli vypracujete jednoduchý režim cvičení. Pondělí – kondiční chůze… .